środa, 9 lutego 2022

Witajcie na moim blogu

Mam na imię Asia i zajmuję się stylizacją oraz projektowaniem wnętrz. 



Od dziecka kieszonkowe wydawałam na farby do ścian, książki układałam na półkach kolorystycznie i kupowałam wszystkie magazyny wnętrzarskie jakie ukazywały się na polskim rynku. Czytałam je godzinami, czerpałam inspiracje, wycinałam ulubione zdjęcia, a gdy tylko rodziców nie było w domu, zabierałam się do działania.

Moi rodzice byli wspaniali, bo pozwalali mi na to szaleństwo i nie krępowali mojego twórczego potencjału. Tzn. może gdybym oznajmiła im, że zamierzam pomalować całe mieszkanie we wszystkich kolorach tęczy - to pewnie by się na to nie zgodzili 😜 Ale ja spryciula robiłam to wtedy, kiedy nie było ich w domu, tak więc po powrocie mieli niespodziankę, czy to się im podobało, czy nie. Popełniałam wtedy mnóstwo błędów, bo przecież nie miałam jeszcze wiedzy ani doświadczenia. Ale to na błędach człowiek uczy się najlepiej, pamiętam je do dziś i uczę innych, jak ich nie popełniać w przyszłości.

Studia i co dalej...

Ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu na wydział Architektury Wnętrz i Wzornictwa i tak rozpoczęła się moja droga z projektowaniem. 

Od 12 lat prowadzę sklep internetowy z marką własną Moo Studio https://etsy.com/shop/MooStudio, gdzie sprzedaję projektowane i wykonywane ręcznie minimalistyczne torebki filcowe z drewnianymi uchwytami.   

A od 10 lat prowadzę kursy projektowanie wnętrz w placówce szkoleniowej Creator https://www.creator.net.pl/




Skąd pomysł na Blog?

Przyszedł czas aby spróbować czegoś nowego. Aby podzielić się z Wami moją pasją do dekorowania i wnętrzarskimi trikami, tak aby wszystkim nam żyło się lepiej. Tego zajęcia jeszcze nie próbowałam, ale czuję, że mam Wam tyle do opowiedzenia, pokazania i nauczenia. Nie jestem może super pisarką, ale mam nadzieję, że z czasem się wyrobię ;-)

Zapraszam was więc do mojego świata...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metamorfoza łazienki bez remontu.

Łazienka, którą wam dzisiaj pokażę, jest jednym z pomieszczeń w mieszkaniu w Opolu, które pomagałam przeprojektować. Tak coś na pograniczu ...